بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


استقلال را سکوی پرتاپ خود کرده،حالا دم از غیرت و تعصب می زند!
هادی
 
هادی دیوید سیمن در برنامه ورزش از نگاه دو می گوید،برای من سه بار برای پیوستن به استقلال  شرایط خوبی ایجاد شد که دفعه اول چون فکر میکردم هنوز زود است به تیم بزرگی چون استقلال بپیوندم،از پیشنهاد آن صرفه نظر کردم!برای بار دوم که نزدیک جام جهانی بود،بعضیها اجازه ندادند به این تیم بپیوندم و در نتیجه جام جهانی را از دست دادم! و ....
آقای طباطبائی؛شما با همین صحبتهای خودت کاملا محکوم هستی و دیگر نیازی نیست در مورد ادبیات استخوان خرد کرده های چون قلعه نویی صحبت کنی!
شما نیز بخاطر استقلال و تعصبتان به این تیم نپیوسته بودید و  می خواستید از این تیم مردمی برای خود سکوی پرتابی درست کنید برای تامین آینده ورزشی و شخصی زندگی خودتان!
ظاهرا مد شده هر کسی بخواهد از قلعه نویی یا عوامل زیر دستش انتقاد کند نام فرهاد مجیدی را به میان بکشد!این پیشکسوتان  به خوبی از اختلاف میان هواداران بر سر موضوعات کوچک باخبر شده اند و آنهایی که با امیر قلعه نویی یا هر کدام از افراد مجموعه فعلی باشگاه کینه و یا عقده ای به دل گرفته است با ابزاری تراشیده و سیقل داده شده ی بنام فرهاد مجیدی آنرا بر سر افراد مورد غضب قرار گرفته خود می کوبند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 9 / 1391برچسب:رسانه ملی,باشگاه استقلال,انتقادات,پیشکسوتان, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com